Ławeczka do brzuszków - jak na niej ćwiczyć??>

Jeśli chcemy pochwalić się sześciopakiem na swoim brzuchu, na pewno zainteresujemy się sprzętem, jakim jest ławeczka do brzuszków. Jednak nawet gdy w niego zainwestujemy, musimy później dobrać dla siebie odpowiedni trening. Jakie ćwiczenia będą więc dla nas najlepsze?

Po pierwsze, jeśli już zakupiliśmy taki sprzęt, musimy go wykorzystać w stu procentach. W końcu zwykłe, klasyczne brzuszki równie dobrze wykonamy na prostej podłodze. A ławeczka do brzuszków umożliwia ćwiczenia różnych partii ciała. Chodzi tutaj m.in. o mięśnie skośne naszego brzucha. Nie podnośmy więc swojego ciała do góry wyłącznie na wprost. Zmieniajmy swoje położenie i ustawienie. Możemy również podnosić się raz do jednej strony, a raz do drugiej. To świetne ćwiczenie na wzmocnienie mięśni skośnych brzucha. Dodatkowo, pamiętajmy, aby zrobić sobie przynajmniej jeden dzień przerwy w całym tygodniu. To wystarczy, aby mięśnie brzucha się zregenerowały.

Takie treningi spokojnie możemy więc wykonywać kilka razy w tygodniu. Pamiętajmy wtedy, aby określić ilość serii i powtórzeń danych brzuszków. Po każdej serii róbmy sobie 60 sekund odpoczynku. W ten sposób nasz trening na pewno będzie efektywny i dzięki niemu wyrzeźbimy swój brzuch.
Tags: